Vytvorenie zdravého a efektívneho pracovného prostredia
Spoločnosť JES s.r.o. so sídlom v Bratislave, je lídrom na trhu v oblasti jadrovej energetiky, služieb na podporu a prevádzku prenosových a distribučných sústav. Bolo nám veľkým potešením pracovať na tejto realizácii. Sídlo spoločnosti sme obnovili za pomoci kvalitného nábytku, materiálov a inovatívnych riešení.
Realizovali sme exkluzívnu kanceláriu riaditeľa, zdieľané kancelárie, zasadačku a recepciu. Zamestnanci túto novú zmenu uvítali veľmi pozitívne.
CIEĽ PROJEKTU
Cieľom projektu bolo poskytnúť zamestnancom optimálne pracovné podmienky a vytvoriť reprezentatívny interiér, ktorý bude odrážať firemnú kultúru. Zamerali sme sa na navrhovanie priestorov, ktoré by zlepšili kvalitu práce zamestnancov. Sústredili sme sa na vytvorenie pocitu pohodlia a podpory tímovej práce.
INTERIÉR INŠPIROVANÝ ROZMANITOSŤOU
Interiér administratívneho pracoviska sa nesie v duchu inovatívneho nábytku a ergonómie. Tento priestor umožňuje prirodzený kontakt medzi všetkými zamestnancami pracujúcimi v tomto interiéry. Zamestnancom sme vytvorili dostatok úložného priestoru s využitím šanónových skriniek.
FUNKČNOSŤ
Je veľmi dôležité myslieť na vytvorenie kancelárie v štýle prirodzenosti, ktorá podporuje kreativitu zamestnancov a ich efektivitu. Vďaka úspornej farebnej palete a kvalitnému nábytku sme vytvorili aj pri tejto našej realizácii moderný a zároveň veľmi útulný interiér.
VÝVOJ, KTORÝ SPĹŇA NOVÉ POTREBY
Skupinová práca zohráva čoraz dôležitejšiu úlohu v dnešnom svete, preto sme sa rozhodli reagovať na túto zmenu v pracovných metódach. Vytvorili sme nášmu zákazníkovi ergonomické zdieľané pracovisko s použitím výškovo nastaviteľných stolov. Nové kancelárie sa veľmi rýchlo dokážu prispôsobiť jednotlivcovi a zjednodušiť mu jeho spôsob práce.
NAŠE ODPORÚČANIE: Odporúčame raz za hodinu zmeniť pozíciu z práce v sede na prácu v stoji. Na začiatok stačí aj na 5 minút a postupne každý deň pridávajte podľa vlastných pocitov a možností.
EXKLUZIVITA
Priestranný a funkčný interiér kancelárie riaditeľa dokonale dopĺňajú nadčasové a kvalitné kúsky nábytku. Celistvý interiér s dobre premysleným členením a vhodnou farebnou schémou je výsledkom spoločného úsilia po komunikácii s našim klientom.
REPREZENTATÍVNOSŤ
Recepcia by mala splniť najmä účel uvítacej miestnosti, preto kladieme dôraz na ergonómiu celkového priestoru. Každá recepcia by mala mať svoj dominantný prvok, recepčný pult, rovnako ako v prípade tejto realizácie. Najdôležitejším bodom bolo vytvorenie správnej výšky, ktorá zaisťuje vynikajúci kontakt s klientmi a vytvára priestor na súkromie.
NÁŠ TIP: Štýlovým kreslom vytvoríte príjemné a pohodlné posedenie v uvítacích vstupných priestoroch.
ROKOVACIA MIESTNOSŤ
V zasadacej miestnosti nášho klienta sme zvolili praktický rokovací stôl doplnený pohodlnými stoličkami. Náš klient získal priestor pre prínosné porady, kreatívne brainstormingy a taktiež interiér pre reprezentatívne a významné stretnutia. Veľkosť stola a jeho tvar sme prispôsobili priestoru s ohľadom na správnu dispozíciu.
VÝSLEDOK SPOLUPRÁCE
Konečný výsledok zodpovedal očakávaniam zákazníka a nadväzuje na hodnoty našej spoločnosti, ktorými sú udržateľnosť a ergonómia. Zákazník bol maximálne spokojný s projektom, ocenil našu pozornosť venovanú rôznym detailom. V interiéry sme využili rôzne odtiene firemných farieb ako nástroje, ktoré ovplyvňujú správanie a pohodu.
SPÄTNÁ VÄZBA
POVEDALI O NÁS: „Rstudio nám vyrobilo nábytok na mieru, do našich nových firemných priestorov. Cítime sa tu všetci príjemne a každý kto k nám príde na stretnutie, pochváli aké to tu máme pekné. Montážnici boli šikovní, spoľahliví, po sebe vždy upratali. Aj pri výmene časti nábytku promptne dodali nové a bez slov vymenili. Myslíme, že si zaslúžia pochvalu za svoju prácu, nie len montážnici, ale celá firma od návrhov až po konečné fotenie. Oceňujeme ľudský prístup a profesionalitu. Ak chcete mať pekný nábytok vo svojich kanceláriách, jednoznačne Rstudio môžeme len odporučiť. Prajem pekný deň a veľa nových zákaziek.“