Otvorená zdieľaná kancelária. Toto sú výhody OPEN SPACE OFFICE
Otvorená kancelária - open space office je riešenie, ktoré mení pohľad na klasické kancelárske priestory. Ak práve premýšľate nad tým, ako oživiť kancelárske priestory alebo zariaďujete nové, je tento článok určený presne pre Vás. Sú zamestnanci vo Vašej firme roztrúsení v malých kanceláriách naprieč celou chodbou? Alebo nebodaj niekoľkými poschodiami? Pozrite sa na to, čo všetko môže moderné usporiadanie kancelárií zmeniť. Stačí, ak stavíte na otvorené kancelárske priestory. Open space office je skvelou voľbou, pretože...
Šetrí náklady na prevádzku
Každý majiteľ firmy vie, že cena za prenájom alebo energie kancelárskych priestorov nie je zanedbateľná. Otvorená kancelária je moderný koncept, ktorý myslí aj na rozpočet. Okrem lepšej ceny prenájmu za meter štvorcový, ušetríte aj na vykurovaní a energiách potrebných na prevádzku niekoľkých kancelárií.
Zjednodušuje prácu oddelení a zamestnancov
Odísť na mzdové oddelenie a zabudnúť sa kdesi na hodinku, je často bežnou realitou. Usporiadanie pracovísk v rámci open space kancelárie otvára okrem veľkorysého priestoru na všetkých kanceláriách aj dvere. Alebo lepšie povedané, dvere ruší. Komunikácia medzi oddeleniami je v otvorenej kancelárii efektívnejšia, než kedykoľvek predtým. Vďaka dômysleným riešeniam získate ideálne pracovisko, kde medzi sebou spolupracujú tímy a zároveň môžu nerušene pracovať tí, ktorí to aktuálne potrebujú. Stačí, ak využijete kóje, akustické paravany a ďalšie tipy na odhlučnenie open space kancelárie.
Poznámka: Naša realizácia open space office v Snef s.r.o. v Trnave.
Podporuje kreativitu a brainstormingy
Open office kancelárie sa tešia obľube najmä vo firmách, kde si musia členovia jednotlivých tímov medzi sebou často vymieňať informácie. Tvorivý proces a kreatívna práca nie sú výnimkou. Pre brainstorming alebo spontánnu diskusiu o probléme neexistuje vhodnejšie prostredie ako otvorená kancelária. Tie najlepšie riešenia a nové nápady vznikajú predsa priamo od kancelárskeho stola.
Pozitívne ovplyvňuje firemnú kultúru a atmosféru
Vo väčších firmách s hierarchiou pozícií vzniká napätie. Poznáte tie obedové klebety typu ktovie čo celý deň robí…? Usporiadanie pracovísk v rámci jedného otvoreného priestoru je cesta, ako zmazať závisť či pocit menejcennosti v každom kolektíve. Zamestnanci v open space kancelárii majú väčší pocit kolegiality. A paradoxne aj menší pocit kontroly. Aj napriek tomu, že nadriadení zdieľajú otvorený pracovný priestor spolu s nimi. Víťazí totiž pocit, že sú všetci na jednej lodi.
Poznámka: Naša realizácia open space office vo Fingo a.s. v Trnave.
Neviete presne, ako by mala vaša nová otvorená kancelária vyzerať? Oslovte nás. V Rstudiu Vám radi pomôžeme s návrhom a následnou realizáciou.