Moderné pracovné prostredie v kancelárii
Kongsberg Automotive s.r.o. vyvíja a ponúka širokú škálu produktov svetovej triedy pre trhy osobných automobilov a úžitkových vozidiel. Spoločnosti Kongsberg s.r.o. so sídlom vo Vrábloch sme realizovali kancelárske priestory, recepciu, oddychovú miestnosť a kuchynku.
REALIZÁCIA V TROCH ETAPÁCH
Realizácia zákazky prebiehala v troch etapách. Prvá etapa sa uskutočnila v roku 2019, kedy sme zrealizovali prvý open office vo forme štvorpracovísk pre 20 zamestnancov. Presne o dva roky neskôr sme im dokázali zabezpečiť ďalší open office s 20 pracovnými miestami v identickom štýle. V poslednej etape prebiehala realizácia recepcie, oddychovej zóny a firemnej kuchynky.
CIEĽ ZÁKAZKY
Cieľom zákazky bolo vytvorenie reprezentatívnych a nadčasových priestorov. Dôležité bolo, aby pracovný priestor v open space mal dostatočné úložné riešenie a zakomponovanie farieb spoločnosti do nábytku. Pekná a vhodne zvolená recepcia s logom firmy je vizitkou spoločnosti Kongsberg Automotive.
NÁŠ TIP: Pri použití výraznej doplnkovej farby ako napríklad modrá, odporúčame kombináciu s úspornými farebnými paletami. Bledé odtiene vytvoria v interiéri pocit pohodlia a základňu pre živšie farby. Vďaka tomu vznikne elegantný, moderný a zároveň útulný interiér.
RECEPCIA
Veľmi dobre vieme, že recepcia je tiež dôležitým oknom do duše. Do duše samotnej firmy. Zlý prvý dojem môže narobiť veľa škody. Preto sme pri návrhu venovali veľkú pozornosť práve recepcii.
Dôležitým prvkom recepcie bolo umiestnenie loga, ktoré je najdôležitejším prvkom pri vstupe do samotnej budovy. Pracovali sme s modrou firemnou farbou, ktorá priestor dokonale oživila.
NAŠE RIEŠENIE: S využitím skriňových zostáv sme zakryli nedokonalosti a nepotrebné káble, ktoré sa tiahli po stenách. Ku káblom sa dá v prípade potreby dostať cez spodné dvierka na skriniach.
Využitie firemných farieb
Jednou z hlavných požiadaviek nášho zakazníka bolo vytvorenie interiéru kancelárií a recepcie s využitím firemných farieb a prvkov. Celý priestor sa zjednotil a zároveň sa vytvorila požadovaná atmosféra, vďaka čomu sa zamestnancom a zákaznikom priblížila firemná kultúra a filozofia celej firmy.
MIESTO NA ODDYCH AJ PRÁCU
Na recepcií sme vytvorili zónu určenú na rôzne stretnutia, ktoré sa tým pádom nemusia uskutočnovať v kancelárii alebo na sústredenú súkromnú prácu. Zvolili sme flexibilný nábytok, pomocou ktorého sme vytvorili variabilný priestor na porady, formálne aj neformálne stretnutia či rozhovory.
OTVORENÁ KANCELÁRSKA ZÓNA
Otvorený priestor kancelárie podporuje spoluprácu a výmenu informácií a svojím funkčným členením poskytuje výborné podmienky pre individuálnu prácu vyžadujúcu koncentráciu. Každému zamestnancovi sme vytvorili dostatok úložného priestoru, ktorý môže využiť na odkladanie rôznych pracovných vecí, ale aj ako predelenie pracovných miest, čo zabezpečuje vytvorenie súkromia pri práci.
TIP: Do open office odporúčame zakomponovať multifunkčné skrinky, ktoré vytvárajú ďalší prirodzený priestor v miestnosti a sú jednoduchým spôsobom, ako udržať poriadok a súkromie v kancelárii.
,,Naším cieľom bolo vytvoriť harmonický priestor, ktorý rešpektuje rôznorodé potreby zamestnancov - niekedy individuálnu sústredenú prácu, inokedy spoluprácu v tíme. Je tu miesto na oddych a rôzne stretnutia. Farby a kvalita nábytku a materiálov majú vplyv na pohodu zamestnancov. Výsledkom bolo miesto, ktoré vďaka svojmu komfortu, kvalite a zmyslu pre detaily nabáda k práci s rovnakými vlastnosťami - zmysluplné a vysoko kvalitné" Ing. Martin Beko - projektový manažér
FIREMNÁ KUCHYNKA
Firemná kuchynka je srdcom každého pracoviska a častokrát sa v nej riešia dôležitejšie veci ako na samotných poradách. Vďaka správnej veľkosti skriniek v kuchynke, dostatočne veľkému stolu pre obedové prestávky a pohodlným stoličkám sme vytvorili miesto, ktoré slúži svojmu účelu.
PREDOVŠETKÝM ERGONÓMIA
Zodpovedný dizajn a vysoká kvalita nábytku posilňujú hodnoty a filozofiu firmy. Avšak najdôležitejším kritériom pri výbere nábytku bola ergonómia. Rozdelenie pracovných miest pre zabezpečenie súkromia a dostatok osvetlenia, čo sú ergonomické faktory, ktoré boli zohľadnené pri tvorbe jednotlivých pracovísk.
VÝSLEDOK
Výberom nábytku podľa firemného dizajnu a konkrétnej farebnej schémy sme vytvorili zóny a flexibilný pracovný priestor prispôsobený potrebám zamestnancov. So zákazníkom sme úzko spolupracovali, aby sme našli ten správny pocit a ergonómiu. Teraz má k dispozícii moderné a funkčné pracovné prostredie so súčasným dizajnom a maximálnym pohodlím.
SPÄTNÁ VÄZBA
Nebol to pre nás iba projekt interiérového dizajnu, bola to veľmi príjemná a výnimočná spolupráca. A preto nás teší pozitívna spätná väzba od majiteľa spoločnosti.
REFERENCIA: „Na základe nášho projektu sme oslovili Rstudio ohľadom výroby nábytku. Na osobnom stretnutí v našej spoločnosti nám odovzdali svoje dlhoročné skúsenosti a množstvo technických riešení, ktoré nás oslovili a preto sme sa rozhodli pre spoluprácu s nimi. Vyhoveli našim požiadavkám ako napríklad, aby každý pracovný priestor v open space mal dostatočné úložné riešenie a zakomponovať farby našej spoločnosti do nábytku. Pekná a vhodne zvolená recepcia s logom firmy je vizitkou našej spoločnosti. Celý projekt v rámci, ktorého boli zariadené zasadačky, kuchynka, recepcia, open space, chodbové priestory je reprezentatívny a nadčasový. Boli sme spokojní s prácou počas celého projektu, od projektovania cez výrobu až po realizáciu v našej spoločnosti. Ďakujeme za seriózny prístup, kvalitné prevedenie a promptné reagovanie na naše požiadavky.“