RADÍME VÁM

Prinášame vám tipy, rady a inšpirácie pre vaše firemné aj súkromné interiéry.

Články a videá plné rád a odporúčaní z našich dlhoročných skúseností v oblasti interiérov.

Video blogy
viac

Ako vytvoriť zdravšie pracovné prostredie a pracovať efektívnejšie?


Čo si predstavíte ako prvé pod pojmom zdravé pracovné prostredie? Myslíte si, že ho vaša firma má? Na túto otázku si ľahko odpoviete po prečítaní série krátkych článkov, kde vám poradíme a odovzdávame naše skúsenosti z 25 ročnej praxe. V úvodnom článku vám načrtneme 5 vecí, ktoré by nemali chýbať v zdravom a ergonomickom pracovnom prostredí. Nároky na kvalitu a úroveň pracovného prostredia sa za...


Prečítajte si celý článok

Kancelárska stolička k pracovnému stolu: Aké podmienky by mala spĺňať?


Stôl už máte vybraný, chýba mu už len jedna vec, a to poriadna kancelárska stolička, s ktorou vytvoria zohranú dvojku. Na to, aby ju vytvorili, potrebuje stolička spĺňať určité podmienky a parametre. Na čo sa zamerať pri výbere stoličky? V našej sérii Ako si vybrať správny stôl sme sa rozhodli venovať jednu časť blogu aj výberu kancelárskej stoličky, ktorá by mala s pracovným stolom tvoriť...


Prečítajte si celý článok

Dizajnér radí: Veľkosť, materiál a dizajn pracovného stola


Pokračujeme v sérii Ako si vybrať správny pracovný stôl. Ak ste si odpovedali na základné otázky, je čas na zopár praktických a estetických rád. Akú veľkosť by mala mať ideálna pracovná doska? Z akého materiálu zvoliť nohy stola? A čo celkový dizajn? Prečítajte si zopár rád od našich dizajnérov. Poznáte to, videli ste už asi 50 variácií stolov, rôzne tvary, farby. Ktorý je ale ten správny? V tomto...


Prečítajte si celý článok

Ako si vybrať správny kancelársky stôl?


Zariaďujete kanceláriu alebo hľadáte pracovný stôl pre home office? Správny kancelársky stôl bude vašim verným sluhom, pracovným partnerom i miestom, kde budete tráviť väčšinu času. To sú dôvody, prečo musíte pri výbere myslieť na niekoľko kritérií. Pripravili sme pre vás sériu článkov o pracovných stoloch. Odpovieme na otázky – na čo všetko si treba dávať pozor, z čoho vyberať? Aký je ten správny...


Prečítajte si celý článok

Ako zvýšiť efektivitu práce na pracovisku?


Voľnosť na pracovisku pomáha zlepšovať efektivitu práce Po priemyselnej revolúcii, kde sa ľudia stali otrokmi strojov a začali pracovať vo fabrikách za pásmi, prišla informačná revolúcia, tzv. digitálna doba. V súčasnosti väčšina ľudí pracuje v kancelárskych priestoroch pri počítačoch. V rovnakej polohe strávime niekoľko hodín denne, čo neprispieva nášmu fyzickému ani psychickému zdraviu. Vo...


Prečítajte si celý článok

5 tipov ako zdravo sedieť


Bolí vás chrbát? Tŕpnu vám nohy? Po celom dni máte stuhnutý krk a príčinou je celodenné sedenie za pracovným stolom pri počítači. Koľkí z vás robia v kanceláriách? V priemere až osem hodín strávi pracovník pri pracovnom stole sedením. Ak sa chcete vyhnúť bolestiam a vážnym ochoreniam, mali by ste vedieť, ako správne sedieť. Rstudio vám prináša 5 tipov, ako zdravo sedieť. Správne nastavený monitor...


Prečítajte si celý článok

Ako si zariadiť produktívne pracovne miesto u vás doma?


Mnohí sme si počas karantény vyskúšali prácu z domu, kancelárie zívali prázdnotou a doma začali vznikať takzvané home offices, čiže domáce kancelárie. Trend práce z domu však nie je viazaný len na súčasnú pandemickú situáciu, práca z domu je pre mnohých každodennou realitou. Ako docieliť, aby sme aj v domácom prostredí boli dostatočne produktívni a ako by mohla vyzerať vaša domáca kancelária si...


Prečítajte si celý článok

Znížte riziko ochorení s výškovo nastaviteľnými stolmi


Ak máte sedavú prácu, viete aké zdravotné problémy sú s ňou spojené. Bolesti chrbtice, kardiovaskulárne choroby, kŕčové žily či obezita. Pri práci v kancelárii je sedenie bežná súčasť pracovného života. Ochrániť svoje zdravie môžete aj inak ako zmenou zamestnania. Denne presedíme podľa odborníkov viac ako 8 hodín. Sedíme v práci za pracovným stolom, v reštauráciách, na káve, doma na gauči. Aj v...


Prečítajte si celý článok

AJ OTVORENÝ KANCELÁRSKY PRIESTOR MÔŽE MAŤ SVOJ PORIADOK


Na slovíčko o zákazníkovi: ČEZ distribučné sústavy, a. s. je najväčšia energetická spoločnosť v strednej a juhovýchodnej Európe. Svoje sídlo majú v Trnave, kde sme zariaďovali ich kancelársku pobočku. CIEĽ ZÁKAZKY Vytvorte nám reprezentatívny, funkčný kancelársky priestor, pričom myslite na to, aby mal čo najlepšie dispozičné riešenie, dostatok úložného priestoru a podporil spoluprácu medzi...


PREČÍTAJTE SI PRÍPADOVÚ ŠTÚDIU

Šťastná kancelária – šťastní zamestnanci


Spokojní zamestnanci sú základ úspechu každého podniku. Okrem dobrého ohodnotenia je preto dôležité pracovať na medziľudských vzťahoch na pracovisku a pracovnom prostredí, kde sa budú cítiť dobre. Spokojný zamestnanec je produktívnejší a dokáže kreatívne tvoriť. Čo spraviť preto, aby ste mali šťastnú kanceláriu aj vy? Povieme si zopár tipov. Spoločná kuchynka a jedáleň Jedlo zbližuje. Jedlo nám...


Prečítajte si celý článok

Ako zvýšiť hygienické opatrenia na pracovisku? Bezpečná kancelária pre všetkých


Záleží vám na tom, aby boli vaši zamestnanci na pracovisku chránení a mali medzi sebou dostatočné odstupy aj keď je náš neviditeľný protivník už na ústupe? Určite vám budú vďační a nebudú sa obávať o svoju bezpečnosť. Je dôležité si uvedomiť, že je potrebné neustále myslieť na základné hygienické opatrenia na pracovisku či bezpečnosť zamestnancov a predchádzať tak šíreniu akýchkoľvek vírusov....


Prečítajte si celý článok

5 tipov, ako usporiadať kancelársky nábytok účinne a trendy


Moderná kancelária nie je módnou záležitosťou či výmyslom dizajnérskych firiem. Jej účelom je zvýšiť efektivitu práce a vniesť do kancelárskeho stereotypu dôvod, prečo ísť do práce s chuťou. Ako však modernú kanceláriu docieliť? Ak premýšľate práve nad tým, ako zariadiť novú kanceláriu alebo cítite, že tá stará by potrebovala zmenu, nechajte sa inšpirovať nasledujúcim článkom. Prinášame 5 tipov...


Prečítajte si celý článok

Recepcia, ktorá plní svoj účel. Ako na to?


Ku kancelárskym priestorom väčších firiem a spoločností patrí nepochybne aj recepcia. Avšak navrhnúť a zariadiť recepciu, ktorá vzbudí skvelý prvý dojem a zároveň naplno poslúži svojmu účelu, nie je jednoduché. Zaujíma Vás, na čo všetko by ste sa mali zamerať, ak chcete z recepcie vyťažiť maximum?     Tipy na zariadenie recepcie, ktorá urobí dojem   Ak uvažujete nad vytvorením...


Prečítajte si celý článok

5 pravidiel pre výber zariadenia a nábytku do zasadačky


Zasadačka je miestnosťou, ktorej zariadenie často podceňujeme. Výber nábytku a kompletného zariadenia do zasadacej miestnosti v lepšom prípade určuje dominantný stôl na mieru a kvalitnejšie stoličky. Ak však chcete, aby zasadačka naplno plnila svoj účel, odporúčame riadiť sa týmito piatimi pravidlami. Získate tak miestnosť pre prínosné porady, kreatívne brainstormingy a taktiež skvelý priestor pre...


Prečítajte si celý článok

Ako vyriešiť hluk v OPEN OFFICE kancelárii


Moderná kancelária. To je miesto, kde sa človek príjemne cíti a efektívne pracuje. Jedným z príkladov je čoraz obľúbenejšia open office kancelária. Prečo je tomu tak, si môžete prečítať v článku na našom blogu. Významný parameter, ktorý však treba pri takomto usporiadaní kancelárie zohľadniť, je hluk. Prečítajte si tipy a rady, ktoré vyriešia problémy s ozvučením v open space kancelárii.  ...


Prečítajte si celý článok

3 dôvody, prečo je kancelárska kuchynka nevyhnutnosťou


Usporiadať pracovné a kancelárske priestory moderne a funkčne je cieľ, o ktorý sa snaží každý pokrokový zamestnávateľ. Okrem skvelého dizajnu totiž môže jednoduchými krokmi dosiahnuť, aby boli jeho zamestnanci spokojnejší a podávali tak lepšie pracovné výkony. O konkrétnych tipoch na trendy usporiadanie kancelárskych priestorov sme písali v tomto článku. Tentokrát sme sa rozhodli zamerať na...


Prečítajte si celý článok

5 pravidiel ergonómie priestoru, ktoré Vaša kancelária potrebuje


Pracujete v kancelárii? Potom celkom isto poznáte ten pocit, keď v pondelok ráno otvoríte dvere a dnu Vás vtiahne ten známy priestor. Obklopený štyrmi stenami a vyplnený pracovnými úlohami. Na niekoho môže tento pocit pôsobiť skľučujúco až demotivujúco. Nie však v prípade, ak je Vaša kancelária navrhnutá a zariadená tak, aby spĺňala základné pravidlá ergonómie priestoru. Zaujíma Vás, ako dokáže...


Prečítajte si celý článok

Otvorená zdieľaná kancelária. Toto sú výhody OPEN SPACE OFFICE


Otvorená kancelária - open space office je riešenie, ktoré mení pohľad na klasické kancelárske priestory. Ak práve premýšľate nad tým, ako oživiť kancelárske priestory alebo zariaďujete nové, je tento článok určený presne pre Vás. Sú zamestnanci vo Vašej firme roztrúsení v malých kanceláriách naprieč celou chodbou? Alebo nebodaj niekoľkými poschodiami? Pozrite sa na to, čo všetko môže moderné...


Prečítajte si celý článok