5 tipov ako zdravo sedieť


Bolí vás chrbát? Tŕpnu vám nohy? Po celom dni máte stuhnutý krk a príčinou je celodenné sedenie za pracovným stolom pri počítači. Koľkí z vás robia v kanceláriách? V priemere až osem hodín strávi pracovník pri pracovnom stole sedením. Ak sa chcete vyhnúť bolestiam a vážnym ochoreniam, mali by ste vedieť, ako správne sedieť. Rstudio vám prináša 5 tipov, ako zdravo sedieť. Správne nastavený monitor...


Prečítajte si celý článok

Ako si zariadiť produktívne pracovne miesto u vás doma?


Mnohí sme si počas karantény vyskúšali prácu z domu, kancelárie zívali prázdnotou a doma začali vznikať takzvané home offices, čiže domáce kancelárie. Trend práce z domu však nie je viazaný len na súčasnú pandemickú situáciu, práca z domu je pre mnohých každodennou realitou. Ako docieliť, aby sme aj v domácom prostredí boli dostatočne produktívni a ako by mohla vyzerať vaša domáca kancelária si...


Prečítajte si celý článok

Znížte riziko ochorení s výškovo nastaviteľnými stolmi


Ak máte sedavú prácu, viete aké zdravotné problémy sú s ňou spojené. Bolesti chrbtice, kardiovaskulárne choroby, kŕčové žily či obezita. Pri práci v kancelárii je sedenie bežná súčasť pracovného života. Ochrániť svoje zdravie môžete aj inak ako zmenou zamestnania. Denne presedíme podľa odborníkov viac ako 8 hodín. Sedíme v práci za pracovným stolom, v reštauráciách, na káve, doma na gauči. Aj v...


Prečítajte si celý článok

AJ OTVORENÝ KANCELÁRSKY PRIESTOR MÔŽE MAŤ SVOJ PORIADOK


Na slovíčko o zákazníkovi: ČEZ distribučné sústavy, a. s. je najväčšia energetická spoločnosť v strednej a juhovýchodnej Európe. Svoje sídlo majú v Trnave, kde sme zariaďovali ich kancelársku pobočku. CIEĽ ZÁKAZKY Vytvorte nám reprezentatívny, funkčný kancelársky priestor, pričom myslite na to, aby mal čo najlepšie dispozičné riešenie, dostatok úložného priestoru a podporil spoluprácu medzi...


PREČÍTAJTE SI PRÍPADOVÚ ŠTÚDIU

Šťastná kancelária – šťastní zamestnanci


Spokojní zamestnanci sú základ úspechu každého podniku. Okrem dobrého ohodnotenia je preto dôležité pracovať na medziľudských vzťahoch na pracovisku a pracovnom prostredí, kde sa budú cítiť dobre. Spokojný zamestnanec je produktívnejší a dokáže kreatívne tvoriť. Čo spraviť preto, aby ste mali šťastnú kanceláriu aj vy? Povieme si zopár tipov. Spoločná kuchynka a jedáleň Jedlo zbližuje. Jedlo nám...


Prečítajte si celý článok

Ako zvýšiť hygienické opatrenia na pracovisku? Bezpečná kancelária pre všetkých


Záleží vám na tom, aby boli vaši zamestnanci na pracovisku chránení a mali medzi sebou dostatočné odstupy aj keď je náš neviditeľný protivník už na ústupe? Určite vám budú vďační a nebudú sa obávať o svoju bezpečnosť. Je dôležité si uvedomiť, že je potrebné neustále myslieť na základné hygienické opatrenia na pracovisku či bezpečnosť zamestnancov a predchádzať tak šíreniu akýchkoľvek vírusov....


Prečítajte si celý článok

5 tipov, ako usporiadať kancelársky nábytok účinne a trendy


Moderná kancelária nie je módnou záležitosťou či výmyslom dizajnérskych firiem. Jej účelom je zvýšiť efektivitu práce a vniesť do kancelárskeho stereotypu dôvod, prečo ísť do práce s chuťou. Ako však modernú kanceláriu docieliť? Ak premýšľate práve nad tým, ako zariadiť novú kanceláriu alebo cítite, že tá stará by potrebovala zmenu, nechajte sa inšpirovať nasledujúcim článkom. Prinášame 5 tipov...


Prečítajte si celý článok

Recepcia, ktorá plní svoj účel. Ako na to?


Ku kancelárskym priestorom väčších firiem a spoločností patrí nepochybne aj recepcia. Avšak navrhnúť a zariadiť recepciu, ktorá vzbudí skvelý prvý dojem a zároveň naplno poslúži svojmu účelu, nie je jednoduché. Zaujíma Vás, na čo všetko by ste sa mali zamerať, ak chcete z recepcie vyťažiť maximum?     Tipy na zariadenie recepcie, ktorá urobí dojem   Ak uvažujete nad vytvorením...


Prečítajte si celý článok

5 pravidiel pre výber zariadenia a nábytku do zasadačky


Zasadačka je miestnosťou, ktorej zariadenie často podceňujeme. Výber nábytku a kompletného zariadenia do zasadacej miestnosti v lepšom prípade určuje dominantný stôl na mieru a kvalitnejšie stoličky. Ak však chcete, aby zasadačka naplno plnila svoj účel, odporúčame riadiť sa týmito piatimi pravidlami. Získate tak miestnosť pre prínosné porady, kreatívne brainstormingy a taktiež skvelý priestor pre...


Prečítajte si celý článok

Ako vyriešiť hluk v OPEN OFFICE kancelárii


Moderná kancelária. To je miesto, kde sa človek príjemne cíti a efektívne pracuje. Jedným z príkladov je čoraz obľúbenejšia open office kancelária. Prečo je tomu tak, si môžete prečítať v článku na našom blogu. Významný parameter, ktorý však treba pri takomto usporiadaní kancelárie zohľadniť, je hluk. Prečítajte si tipy a rady, ktoré vyriešia problémy s ozvučením v open space kancelárii.  ...


Prečítajte si celý článok

3 dôvody, prečo je kancelárska kuchynka nevyhnutnosťou


Usporiadať pracovné a kancelárske priestory moderne a funkčne je cieľ, o ktorý sa snaží každý pokrokový zamestnávateľ. Okrem skvelého dizajnu totiž môže jednoduchými krokmi dosiahnuť, aby boli jeho zamestnanci spokojnejší a podávali tak lepšie pracovné výkony. O konkrétnych tipoch na trendy usporiadanie kancelárskych priestorov sme písali v tomto článku. Tentokrát sme sa rozhodli zamerať na...


Prečítajte si celý článok

5 pravidiel ergonómie priestoru, ktoré Vaša kancelária potrebuje


Pracujete v kancelárii? Potom celkom isto poznáte ten pocit, keď v pondelok ráno otvoríte dvere a dnu Vás vtiahne ten známy priestor. Obklopený štyrmi stenami a vyplnený pracovnými úlohami. Na niekoho môže tento pocit pôsobiť skľučujúco až demotivujúco. Nie však v prípade, ak je Vaša kancelária navrhnutá a zariadená tak, aby spĺňala základné pravidlá ergonómie priestoru. Zaujíma Vás, ako dokáže...


Prečítajte si celý článok

Otvorená zdieľaná kancelária. Toto sú výhody OPEN SPACE OFFICE


Otvorená kancelária - open space office je riešenie, ktoré mení pohľad na klasické kancelárske priestory. Ak práve premýšľate nad tým, ako oživiť kancelárske priestory alebo zariaďujete nové, je tento článok určený presne pre Vás. Sú zamestnanci vo Vašej firme roztrúsení v malých kanceláriách naprieč celou chodbou? Alebo nebodaj niekoľkými poschodiami? Pozrite sa na to, čo všetko môže moderné...


Prečítajte si celý článok

Ako správne zariadiť ambulanciu I. Prvé kroky


Na našom blogu nájdete množstvo praktických rád a tipov, ako správne zariadiť kancelárske priestory. Rozhodli sme sa priniesť aj niekoľko overených rád pre konkrétny typ pracoviska – ambulanciu alebo ordináciu lekára. V prvej časti článku si môžete prečítať prvé kroky, ktoré by ste pri zariadení ambulancie nemali preskočiť. Na čo myslieť skôr, než sa pustíte do zariadenia ambulancie Ak práve...


Prečítajte si celý článok

Ako správne zariadiť ambulanciu II. Rady a tipy pre zariadenie


V prvej časti článku Ako správne zariadiť ambulanciu I. sme sa zamerali na všetky potrebné parametre, ktoré by ste mali zvážiť skôr, než sa pustíte do výberu nábytku do ambulancie a jej samotného zariaďovania. V jeho pokračovaní Vám ozrejmíme konkrétne rady, ako ordináciu zariadiť s dôrazom na jej funkčnosť a zdravé pracovné prostredie. To, na čo musíte pri zariadení ambulancií hľadieť, sú nielen...


Prečítajte si celý článok

Obývačka spojená s kuchyňou? Prečítajte si, ako na ňu


Obývačka prepojená s kuchyňou patrí k trendu, ktorý je na výslní už dlhšiu dobu. Stále si neviete rady, ako sa popasovať s interiérom v tejto časti Vášho nového bývania? Či už podliehate moderným trendom, alebo vyznávate klasiku, máme pre Vás niekoľko dobrých rád, ktoré Vás nasmerujú správnou cestou, ako zariadiť obývačku s kuchyňou.   Základné pravidlá pri zariadení obývačky spojenej s...


Prečítajte si celý článok